Yahoo szykuje "inteligentne" reklamy
2 lipca 2007, 12:29Yahoo! zaprezentuje dzisiaj usługę SmartAds, która ma umożliwić firmie zwycięstwo w wyścigu technologii reklamy behawioralnej. Nowa „inteligentna” reklama będzie wyświetlała użytkownikowi to, czym potencjalnie jest najbardziej zainteresowany.
Pomyłki internautów warte 500 milionów dolarów
18 lutego 2010, 13:17Zdaniem dwóch matematyków z Uniwersytetu Harvarda Google zarabia około 500 milionów dolarów na... pomyłkach internautów. Tyler Moore i Benjamin Edelman postanowili zbadać zjawisko typosquattingu od strony finansowej.
W Skype pojawią się reklamy
14 czerwca 2012, 11:34Skype ogłosił uruchomienie programu Conversation Ads. Oznacza to koniec całkowicie bezpłatnego korzystania ze Skype. W ramach wspomnianego programu użytkownikom Skype’a, ale tylko tym, którzy nie wykupili abonamentu, będą pokazywały się reklamy
Reklamy w Firefoksie
17 listopada 2014, 11:51Firefox zaczyna wyświetlać reklamy w przeglądarce. Mozilla znalazła chętnych na wykupienie reklamy w kafelkach, pojawiających się, gdy użytkownik otwiera nową kartę.
Jak założyć własny salon samochodowy?
19 marca 2024, 22:18Wprowadzenie do branży motoryzacyjnej może wydawać się wyzwaniem, ale z odpowiednią wiedzą i przygotowaniem otwarcie własnego salonu samochodowego staje się realnym celem. Sprawdź, jak osiągnąć sukces w tej konkurencyjnej branży.
Naukowcy reklamują striptiz
10 grudnia 2008, 17:36Prestiżowe pismo Max Planck Forschung chciało ozdobić okładkę numeru z raportem na temat Chin jakimś klasycznym tekstem. Wygląda jednak na to, że żaden z wydawców ani grafików nie znał języka chińskiego, bo zamiast poematu zamieszczono reklamę... domu publicznego. Wykorzystany fragment pochodził z ulotki zachwalającej striptiz w wykonaniu gorących gospodyń domowych.
Wpływ reklam kosmetyków na samoocenę
20 października 2010, 09:17Reklamy produktów upiększających powodują, że samoocena kobiet okresowo spada.
Yahoo! podpisał umowę z Google'em
7 lutego 2013, 13:34Yahoo! podpisał z Google'em umowę na wyświetlanie reklam. Pojawią się one na wielu witrynach Yahoo! na całym świecie. Umowa powinna być korzystna dla obu stron. Yahoo! zyska kolejne źródło dochodów, a Google - kolejne miejsce, gdzie będą pojawiały się jego reklamy.
Opera z wbudowanym ad-blockerem
10 marca 2016, 11:24Opera wbudowała w najnowszą wersję swojej przeglądarki oprogramowanie blokujące reklamy. Firma twierdzi, że po uruchomieniu opcji blokowania strony ładują się o 90% szybciej
Yahoo podpisuje umowę z gazetami
20 listopada 2006, 11:04Konsorcjum siedmiu stowarzyszeń prasowych, reprezentujących 176 amerykańskich dzienników, podpisało z Yahoo umowę o współpracy. Przewiduje ona wymianę treści, reklam i dzielenie się technologiami.